söndag 21 juni 2009

Tiden går...

Man kan tycka att fem månader är en lång tid. Men det beror ju på vad man jämför med. Och vad var och en jämför med tänker jag inte lägga mig i.

Själv har jag haft annat för mig än att skriva blogginlägg. Och nu när sannolikt alla de som tidigare följde mig har tappat hopp och intresse, tänker jag att det är läge att sätta igång igen. Eventuellt.

Men vad ska då få mig att lyckas tredje gången gillt? Jag har provat med hög ambition. Jag har provat med låg ambition. Jag har provat med strikt ämnesinnehåll. Jag har provat med blandat innehåll. Ingenting var rätt... Kanske är det formen som inte passar mig. Kanske ska jag hålla mig till drama och lyrik. Kanske är det språket som är för svårt. Kanske ska jag hålla mig till tyska och urdu.

Härmed är tredje försöket inlett. Härmed inbjuds du att följa med. Härmed lovar jag att försöka. Försöka, var ordet...

1 kommentar:

Apelsinmannen (kvinnan) sa...

Yeay!

Kör på urdu!